@Jvreeswijk ja bedankt voor je goede opmerkingen ik zal er puntsgewijs even op reageren:
1. Van een artikel alleen de KOP en INTRO te delen is een heel bewuste keuze geweest. Dit heeft idd beperkingen met de SEO , echter meer tekst heeft ook beperkingen want waarom nog 10 cent betalen als je al veel gratis weet over het artikel? Mijn expert houdt dit in de gaten, we zijn over de SEO momenteel niet ontevreden. We houden echter de vinger aan de pols. Ik sta zeker open voor meer ideeën.
2. Het hele 'gratis artikelen lezen' is wat mij betreft over, Free=out :) Alle kranten die hier mee experimenteren merken dat het niet/nauwelijks leidt tot meer betalende lezers en zijn meer bezig met Micro-payments.
3. Het aantal views tonen we bewust niet op de hoofdpagina. Wij willen lezers niet op die manier beïnvloeden. In de linker kolom kun je wel de meest bekeken artikelen zien en is te filteren op altijd, deze de dag, gisteren, deze week en deze maand. Dus het kan wel als je dat als lezer wilt.
4. De SEA strategie is relatief simpel en gezien de beperkte budgetten zal dat ook wel zo blijven :) Wellicht gaan we nog schuiven tussen Google, Linkedin en Facebook maar ook dat moeten we nog even bekijken. Welke eravringen heb jij daarbij? Een goede mix?
5. Landingspaginas verbeteren is een goed idee. Was dit niet goed haalbaar bij onze eerste release. Maar zeker de call-to-action vind ik een goed idee wat ik zal meenemen voor de volgende release.
Nogmaals dank voor je uitgebreide opbouwende commentaar!