Hoi Roel,
Ja op zich goede insteek.
Kom uit Almere en we hebben lokaal al heel veel reklame ed gemaakt.
Wij ontvangen mensen op de kwekerij, laten soms zelfs de kas zien hoe het groeit en iedereen is enthousiast en komt terug.
Omdat we zelfs belangstelling hadden van TV Flevoland en RTL nieuws kregen we ook verder uit de omgeving bezoekers.
We hebben bezorgd vooral in coronatijd op coronaproof manier, ook goed aangeslagen om vooral kwetsbare mensen een fleuirg moment te bezorgen.
We hebben een webshop in het leven geroepen en zijn zelfs 2 dagen in een stad in een niet in gebruik zijnde winkel een verkooppunt opgestart voor bijv. 1 dag. De zaterdag. Dat is een dag dat iedereen boodschappen doet, de stad in gaat etc.
Ook het weekend gevoel zorgt voor een aankoopmoment. Omdat de bloem zelfs soms 3 weken blijft staan heeft het geen zin om daar elke dag te staan. Het moet een verrassend effect hebben op vooral de liefhebbers van dit product, de snijorchidee.
De bloemist kent ons product, maar voordat die ze in de winkel hebben is het best prijzig, meestal niet vers en wordt niet echt gepromoot.
Omdat wij al 2 a 3 maanden bezig zijn via social media zijn wij blij verrast met de enorme aandacht die ons product eigenlijk heeft.
Maar de consument moet er op een meer toegankelijke manier mee in aanraking komen.
Degene die ze aangeschaft heeft is echt enthousiast.
Het seizoen duurt nu nog 1 a 2 maanden in de zomer is dit product niet meer voorradig vandaar dat we nog een kans aangrijpen om zoveel mogelijk mensen met dit product in contact te brengen.