Ik heb opzoek naar een goed samenspel tussen de onderstaande systemen/processen. We zijn een internetbedrijf en bekend met veel systemen. Om alle processen aan elkaar te knopen gebruiken we allemaal verschillende tools. Dit moet toch anders kunnen?
Ticketsysteem: Omzetten naar taken en planning. Klant moet de status en planning kunnen zien. Ook willen we zelf mails of telefoontjes omzetten in tickets/taken waarbij de klant automatisch een mail krijgt. Tickets moeten aan een project kunnen hangen;
Project Planning: Tickets en vaste projecten plannen. Liefst met sjablonen. Uren bewaking. Klant moet de voortgang kunnen zien;
Urenregistratie: Dit moet op Tickets en projecten kunnen welke we vervolgens weer koppelen aan Exact Online;
Eenvoudige offertes maken en digitaal ondertekenen;
CRM gekoppeld aan Exact, telefonie en bovenstaande processen;
We hebben echt van alles al geprobeerd zoals Zendesk, Trengo, TimeChimp, Intercom, ClickUp, TeamLeader. We werken veel met Microsoft 365 alleen kunnen we niet alle processen kwijt.