Frank.O

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Frank.O's trofeeën

  1. Beste Ruben, Bedankt weer voor je uitgebreide reactie, Hier houden we zekers rekening mee. We luisteren naar de wens van de klant en als we in overeenstemming hun wens kunnen vervullen zullen we dat doen, immers betaalt men per handeling. Echter hebben we al wel besloten dat we voor nu geen klantenservice doen omdat je dan van elk product de kennis moet hebben en dat is voor nu een stap te hoog. De software is idd een van de belangrijkste onderdelen. Zelf hebben we Picqer op het oog echter is deze pas bij 3000 orders per maand interessant. Hierin moeten we een soort opstart oplossing in vinden iets van cloud communicatie zitten we nu naar te kijken. Wij zijn ons van bewust dat we niet gelijk een geautomatiseerd fulfilment center kunnen opstarten waarbij het product naar de inpakker komt. Dit zal geleidelijk aan meegroeien in het bedrijfs proces. Al het begin is lastig zo zullen we ook nog niet de juiste korting met de vervoerders krijgen omdat we nog geen volume kunnen bieden. Wij gaan ook vanuit dat we hier in beging nog geen winst mee gaan maken. Ons winst patroon zal in beging gaan zitten in de opslag en inpakken van de producten. Dus idd een veredelde opslagruimte😅 Kortom is het voor ons nu denk belangrijk dat we de juiste opstart keuzes maken, Zodat we niet eerst €1 onkosten vragen terwijl het €1,10 moet zijn. Nogmaals bedank voor de reactie's Gr Frank
  2. Beste Rube, Bedankt voor je reactie. Wij hebben gekeken of een fulfilment haalbaar zou zijn in de zin van kosten van opbouw en opschaling van het bedrijf zelf. Er is gekeken na kosten structuur Er is gekeken na software mogelijkheden (dit is ook makkelijk op schaalbaar ) Wij hebben geen ervaring met een fulfilment bedrijf daarom ook de vraag waar moeten we dus rekening mee houden ? Zoals als ik je zin lees heb jij hier ervaring mee ? Uhm, 95% van de fulfilmentbedrijven richten zich op de groter webshops en nemen lastig of tegen veel kosten kleinere orders aan. Persoonlijk contact en contact zit een verschil. De overige aspecten weet ik uit onze huidige bedrijfsvorming (welke al meer dan 60 jaar bestaat) dat we daar sterk in zijn. Kortom hoop dat je mijn meer informatie kan geven dan je vorige reactie? Gr Frank
  3. Beste, Graag had ik jullie hulp met het volgende, Ik ben zelf meer dan 20 jaar ondernemer in de evenementen branche. Helaas door de corona crisis is ons bedrijf geheel tot stilstand gekomen. gelukkig naast het evenementen bedrijf verhuren wij bedrijfspanden en daar willen wij iets meer mee gaan doen. Beging 2021komt er een verhuurde ruimte vrij waar wij het idee hebben om een fulfilment bedrijf op te starten. Voordeel is dat wij de ruimte al in bezit hebben en daardoor een lager risico lopen. In principe willen wij alle producten behandelen en verwerken, met uitzondering van: 🚫 Zeer exclusieve en hoogwaardige producten 🚫 Producten met een houdbaarheidsdatum 🚫 producten met explosiegevaar en of gevaarlijke stoffen ⚠️Waar gaan wij ons in onderscheiden: ✅ Geen minimaal aantal orders ✅ Persoonlijk contact ✅ Afspraak is afspraak Altijd! ✅ Flexibiliteit Echter om niet teveel doodlopende straten in te gaan vragen wij advies waar wij rekening mee moeten houden. Zoals: prijs berekeningen, software, klantenwerving , enz Al het hulp is welkom Bijvoorbaat dank, Frank
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.