eliasf

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe

eliasf's trofeeën

  1. Goedenavond allen, Op dit moment ben ik bezig met het inrichten van de bedrijfsinformatie voor mijn eerste, nieuwe onderneming. Ik betaal een aantal heffingen van de gemeente, o.a. rioolheffing en OZB. Waar moet dat ik dat in de administratie zetten en welke informatie moet er allemaal in staan? Ik meende ergens te lezen dat dit er ook in moest staan. Ik heb het nu gewoon onder uitgaven/afschrijvingen staan. Vriendelijke groet en alvast bedankt, Elias
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.