Jump to content

markvdg

Newbee
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer

Recent activities

  1. Dank voor de eerste reacties. De enige reden die ik heb gekregen is dat het ingaat tegen het beleid van PayPal. Verder geen enkele toelichting. In februari kon ik nog iemand aan de lijn krijgen. Nu moet ik eerst een Twitter account afsluiten. Als iets wat ik doe indruist tegen het beleid van PayPal, of iedere andere partner, verwacht ik dat ik de kans krijg om te reageren, anticiperen en eventueel te corrigeren. Maar niks van dit allemaal. Direct blokkeren en geld toe-eigenen. Voor mij persoonlijk voelt dit als diefstal.
  2. Hallo, Wij hebben een (online) onderneming in humidors en randartikelen. Sinds enkele jaren boden wij ook PayPal aan als betaalmogelijkheid. Sinds vorig jaar verkopen wij ook sigaren aan volwassenen in Nederland. Een betaling daarvan via PayPal heeft er waarschijnlijk toe geleid dat ons account is geblokkeerd. Rookartikelen zijn niet volgens hun beleid. Na telefonisch contact moest ik 180 dagen wachten voordat ik mijn saldo zou kunnen opnemen. Dit voor het afhandelen van eventuele claims n.a.v. verkopen. Deze 180 dagen zijn nu verlopen en na nu blijkt hebben ze mijn saldo (1800 euro) toegeëigend 10 dagen voor het verstrijken van de 180 dagen. Ik begrijp dat de verkoop van sigaren misschien tegen het beleid is van PayPal, maar het is een legaal product in Nederland om te verkopen. En ongeacht wat er in een overeenkomst staat, zijn zij gerechtigd om mijn saldo toe te eigenen? En wat zijn mijn juridische mogelijkheden en kansen? Alvast dank voor de hulp.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept