-
TikTok shop, hype, risico of nieuwe kans?
Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet zo goed wat ik met Tiktok moet beginnen 😅 Interessant om mij eens in te gaan verdiepen, wie weet komt er dan toch nog wat terecht van mijn Tiktok carrière 🤣 Wellicht iemand die ervaring heeft met Tiktok en eens wil sparren? Sta ik ook voor open.
-
Cilla-1992 startte met het volgen van Heb jij de locatie tip voor mij? , TikTok shop, hype, risico of nieuwe kans? , Ons Jong vs Oud Event, ben jij erbij? en 2 andere
-
Ons Jong vs Oud Event, ben jij erbij?
Jammer, tot de volgende dan! 😄
-
Ons Jong vs Oud Event, ben jij erbij?
Wat gezellig! Leuk je weer te zien 😄
-
Ons Jong vs Oud Event, ben jij erbij?
Yes ik ben er weer bij! Vorig jaar heb ik er leuke gesprekken, inzichten, LinkedIn connecties en zelfs een samenwerking aan overgehouden 😄 Tot vrijdag, gezellig iedereen te zien!
-
Merkbescherming
Helder, dankjewel! Ik ga het weer verder oppakken, wanneer ik vragen heb dan kom ik zeker nog even hier terug :)
-
Merkbescherming
Ohwja precies, dat is duidelijk ja! Omdat het om mijn oude logo gaat en hiermee de bescherming die ik hiervoor had aangevraagd gaat dit niet op (neem ik vanzelfsprekend aan)? Dankjewel voor je duidelijke en uitgebreide antwoord weer!
-
Merkbescherming
Daar had ik zelf nog niet over nagedacht inderdaad, nieuwsgierig naar de reactie van @sannecool op jou vraag.
-
Merkbescherming
Grappig, dit is mijn oude logo, maar dat paste niet (meer) bij het bedrijf dat ik nu draai. Moet ik deze dan verwijderen of kan ik gewoon een nieuwe aanvraag hiervoor doen met het verzoek het nieuwe logo in de merkbescherming op te nemen?
-
Merkbescherming
Wauw bedankt voor je uitgebreide reactie en zeker niet te laat! Ik ben mij er nog steeds in aan het verdiepen en inderdaad jouw input neem ik hier zeker in mee. 🙏
-
Nieuw event, Jong vs oud, stelling 2
Wat is succes en wat is zichtbaar? Dat je het van de daken schreeuwt en opschept over 'kijk mij nu eens?' Of wil je (maatschappelijke) impact maken, valt dat op en wordt dit bij je doelgroep zichtbaar? Als ik kijk naar mijn werkgebied zit succes in nieuwe scholen die aansluiten omdat zij het belang van gezondheid voor de generatie kinderen ziet die nu een groot deel van de tijd doorbrengen op school. Is dit op iedere school al zichtbaar? Nee. Is dat het doel? Ja, dat wel. Niet om te laten zien 'Kijk mijn nu eens en ik ben de beste in mijn branche', wel om maatschappelijke impact te maken, zichtbaar te zijn en hiermee nog meer scholen en kinderen te bereiken.
-
Waar ben jij de afgelopen maanden nu echt wijzer van geworden?
Ik worstelde al een tijdje met de ondernemer-privébalans, door het aanwezig zijn tijdens een netwerkbijeenkomst met vooral ondernemende moeders heb ik kunnen zien en ervaren hoe andere ondernemers dit aanpakken en vooral dat het niet een strakke 50-50 balans is, maar het vooral ook doen is waar je jezelf prettig bij voelt en wat je onderneming op dat moment nodig heeft. 🙏 Ik merkte dat ik dit een "klein" issue vond, maar in werkelijkheid was dit veel groter en kostte het meer energie dan ik zelf kon voorzien. 😅 Fijne bijkomstigheid, de afgelopen dagen een paar dagen weinig tot niets gedaan en bewust genoten van het zonnetje, mijn gezin en wandelingen 🌳
-
Heb jij de locatie tip voor mij?
Ik ga een kijkje nemen, Dankjewel voor je reactie 🙏
-
Heb jij de locatie tip voor mij?
Binnenkort staat er voor mij weer een content dag op de planning. Op deze dag neem ik video's op en worden er foto's gemaakt voor mijn social media en website. Een mooie locatie mag niet ontbreken 😊 Nu ben ik zelf al opzoek en heb ik verschillende bezichtigingen gepland staan. Maar met zoveel ondernemers hier bij elkaar verwacht ik ook dat jullie leuke input zullen hebben 😇 Bij voorkeur een locatie zoals een klaslokaal (opstelling) of waar de mogelijkheid toe is, een keukengedeelte en een buitengedeelte zou ook top zijn! Liefste in de omgeving van Den Haag, maar sta ook open voor andere locaties in het land. Nieuwsgierig naar jullie tips 😊
-
Merkbescherming
Goedemorgen Ruben, Ik ga het spreekuur sowieso bezoeken, dankjewel voor de tip. Fijn dat je ook meedenkt in wat in mijn situatie jouw het beste lijkt, ik zal hier zeker over in gesprek gaan. Dit is al een fijne eerste stap in de juiste richting en weer handvatten om uit te zoeken wat ik wil en hoe ik dit wil aanpakken. Dankjewel voor je uitgebreide reactie!
-
Merkbescherming
Hi Ward, Dankjewel, helemaal met je eens! Dat is ook waarom ik op socials bezig ben met meer content te maken waarin ik vertel wat ik doe, laat zien hoe ik dit doe enz. :) Heb jij zelf merkbescherming toegepast? Of vind je dit eigenlijk niet nodig? Thanks voor je input!