- Fabrikantgegevens bij ieder product vermelden in de webshop?
- Fabrikantgegevens bij ieder product vermelden in de webshop?
-
0108daniel startte met het volgen van Fabrikantgegevens bij ieder product vermelden in de webshop?
-
Fabrikantgegevens bij ieder product vermelden in de webshop?
Ik kreeg van diverse leveranciers te horen dat er bij ieder product in de webshop de fabrikant gegevens moeten staan. Het gaat dan om deze gegevens: Handelsnaam fabrikant Postadres fabrikant Email adres/contact formulier fabrikant Ik weet dat Marktplaats en Bol.com dit inmiddels verplicht hebben. Had contact met de KVK opgenomen, wellicht dat hun daar iets vanaf wisten. Ze kwamen alleen met de checklist voor verkopen aan consumenten: https://www.acm.nl/nl/verkoop-aan-consumenten/checklist-online-verkoop Daar staat niets over gegevens van fabrikanten dat vermeld moet worden bij ieder product. De KVK weet voorderest niets van de 'nieuwe' regels..... Vandaar dat ik hier terecht kom, want ondernemers met een webshop zullen dit inmiddels ook wel weten en wat er verplicht is te vermelden bij ieder product.
- Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
-
Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
Ik heb afgelopen donderdag een product naar de klant verstuurd wat 'waarschijnlijk' zijn adres is. Heb daarin een A4 papier gedaan om contact met mij op te nemen over zijn adres. Het pakket staat als 'afgeleverd' maar heb nog geen reactie terug vernomen. Als ik binnen 2 weken niets retour heb dan verwacht ik dat de klant het heeft ontvangen en zal ik ook de rest verzenden. Ik gebruik woocommerce, daarin zit geen optie om klanten te blokkeren. Een gratis plugin is er helaas ook niet.
- Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
- Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
- Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
-
Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
Ik heb de klant al een terugbetaling gedaan met de vraag om contact op te nemen. Dit is niet gebeurd. Zie net dat ik vandaag weer een bestelling van hem heb ontvangen, dit keer met een andere woonplaats dan de voorgaande bestellingen. Als ik daarop zoek komt de woonplaats niet overeen met het adres.
- Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
-
Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
Het adres bevat ten eerste 2 grote plaatsnamen. Hij heeft bij plaatsnaam een plaatsnaam ingevuld, maar ook achter zijn straatnaam een andere plaatsnaam. Bij beide postcodes klopt de postcode niet en ook het huisnummer niet. Ik heb al contact opgenomen met Postnl. Hun gaven aan contact met de klant op te nemen.....
- Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
- Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
- Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
-
Bestellingen van klant foutief adres en is onbereikbaar
Jazeker, alle bestellingen van de klant zijn betaald met Ideal. Zou ik nog contact op kunnen nemen met Mollie/Ideal en vragen naar het adres? Weet niet of hun zelf nog adres gegevens hebben van de klant. Volgens het IP adres van de klant woont hij wel in de woonplaats die hij heeft opgegeven, alleen straat/huisnummer komt niet overeen.
0108daniel
Super Senior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht