Veronique Stas

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Veronique Stas's trofeeën

  1. Bedankt voor de waardevolle imput! Dit is de informatie die we zochten. Wij zijn vooral op zoek naar positieve opbouwende feedback waarmee we aan de slag kunnen, en dit hebben we zeker gevonden op dit forum. Onze methodes hebben goed gewerkt op Belgisch grondgebied maar we wisten van dag één dat Nederland een andere aanpak nodig had... Naamsbekendheid was onze prioriteit bij opstart, advertenties en alle social media kanalen zijn reeds actief. Er zijn grote stappen vooruit gezet! Top forum met top leden en advies! Thanks!
  2. Nooit gedacht dat een kruiwagen analogie ons ging helpen, maar dat doet het wel! Bedankt Wij hebben veel bijgeleerd en kunnen weer aan de slag Alle input en feedback is zeker nog welkom! Thanks!
  3. Hi TwaBla, Bedankt voor de waardevolle reactie! Wij hebben inderdaad ook het gevoel dat onze benadering wat sluiks overkomt voor de gemiddelde Nederlander en zitten even met de handen in de haren hoe we dit beter kunnen aanpakken.... De profielen worden blind verstuurd, dit zijn kandidaten die reeds gescreend en gesproken zijn. Dus zeker geen denkbeeldig voorbeeld :) Concreet dus, ligt het aan onze vlaamse woordenboek, of aan de aanpak. of een combinatie van...
  4. HI Ron, Aangenaam kennis te maken en bedankt voor je reactie! Ik heb dit nagezien en GDPR gewijs ( of ik moet fout zijn) correct me pls! Dit zijn openbare email adressen, waarbij geen vermelding staat tot geen ongevraagde communicatie. Deze mail adressen staan op bedrijf websites, bij de genoemde vacatures, waarop wij dan reageren met de voorstelling. Als ik jou dan begrijp, dan mag dit niet? Dan is mijn vraag, hoe communiceer ik mijn diensten op de markt bij de juiste klant want voor telefoonnummers geldt dan het zelfde , deze staan ook open, maar zijn dan onbenaderbaar, terugkoppelend naar het wetsartikel 11:7 Wij hebben dit terzijde onze reclame campagnes op de radio, LinkedIn en Fb. ( ergens doen we iets fout) Note: wij hunten niet op privé adressen of zoeken Google af voor side gegevens. Ik hoor graag je feedback, dit is voor ons zeer belangrijk. Dank je wel alvast voor je moeite!!!
  5. Hi iedereen, Ik maak deel uit van een werving en selectie bureau dat over de laatste jaren vooral actief was in België. Wij hebben sinds kort ook een kantoor in Nederland als Nederlanders, wonende in België al 12jr maar lopen tegen enkele problemen aan om klanten te vinden in ons nieuw werkgebied. Wij hebben een vermoeden dat onze huidige aanpak niet werkt door een verschil in werkwijze bij Belgische klanten. Aan kandidaten hebben we geen tekort, maar een voet tussen de deur van potentiële bedrijven krijgen, daar lopen we enorm tegen aan. Tot nog toe hebben we onze potentiële klanten benaderd via een mooie duidelijke richtingsgestuurde mail waarin oa een voorstelling gedaan wordt van een relevant profiel in ons bestand in de hoop hen warm te krijgen voor een leuke samenwerking. Deze aanpak werkt goed in België om een open gesprek te beginnen over de profielen, maar wat Nederlandse bedrijven betreft krijgen wij meer afwijzingen dan positieve reacties, echter stookt dit niet met de huidige arbeidsmarkt. Wij hebben het gevoel dat deze aanpak echt gebaseerd is op de huidige Belgische markt. Zit hierin zo een groot verschil? heeft iemand hier een uitleg over voor ons? Enige tips of opinies hoe we een betere aanpak kunnen formuleren? Hoe pakken dit het beste aan? Zo zonde, gezien wij ons werk met passie doen. Groetjes Veronique
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.