j-l-g-b

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    2771CG

j-l-g-b's trofeeën

  1. Ik ben door de gespecificeerde facturen van MyParcel heengegaan, van de afgelopen 3 jaar. Nu klopt bij ongeveer 10% de afmeting en gewicht van de verzonden doos niet (not even in the same ballpark!). En natuurlijk altijd "toevallig" in het voordeel van PostNL. Pakket te groot, te zwaar, en dus extra toeslagen. Van enkele euro's tot 20-30 euro. Dit is dus duidelijk al jaren business-as-usual voor PostNL/MyParcel. Al vele jaren is het duidelijk dat PostNL niet kan wegen en meten, in 10% van de gevallen bij ons. Maar toch facturen blijven versturen, obv deze systemische fouten. Het lijkt wel of ze er geld aan verdienen! Waarschijnlijk is dit gewoon het businessmodel. Mijn vraag. Zijn er meer bedrijven/verzenders die hier, al jaren, last van hebben? BVD. 1. Controleren jullie de rekening van MyParcel/PostNL? 2. Hebben jullie ook (vele) onterechte na-aanslagen? 3. Is dit ook ongeveer 10% van de maandelijkse rekening?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.