Ga naar inhoud

MoPaDeBoTo

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Ben inderdaad benieuwd hoe andere onder aannemers dit opvangen. Het naar voren schuiven van andere klanten is vaak moeilijk. Wij zitten in de afbouw dus komen als laatst. Vaak zijn bij de klanten die later in de planning staan de voorbereidingen nog nieg klaar. Waardoor wij niet zomaar een week eerder terecht kunnen
  2. MoPaDeBoTo startte met het volgen van Uitstellen werkzaamheden
  3. Ik een offerte gemaakt voor een klant. Klant is akkoord gegaan met de offerte. De werkzaamheden heb ik nu al 3x ingepland en al deze 3x heeft de klant op het allerlaatste moment afgezegd omdat de voorbereidende werkzaamheden die de aannemer moet doen nog niet klaar zijn. Omdat zo kort van te voren wordt afgezegd heb ik geen ander werk naar voren kunnen halen of ander werk kunnen zoeken en al de 3 weken thuis gezeten. Hierdoor heb ik nu al 3 weken inkomsten verloren. De schade is per week ongeveer € 5000. In totaal nu al bijna € 15.000. Zou ik mijn klant hier verantwoordelijk voor kunnen stellen? Ik heb helaas geen algemene voorwaarden.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.