Hi allemaal,
Sinds een langere tijd ben ik bezig om een kledingwinkel te beginnen. Over een paar maanden is het al zover om open te gaan! Waar ik nog tegenaan stuit op dit moment is het kassasysteem en het beveiligingssysteem om mee te werken. Aangezien ik net begin met deze winkel, vind ik het belangrijk dat maandelijkse kosten niet al te hoog liggen maar aan de andere kant wil ik het wel heel erg gebruiksvriendelijk omdat dit soort systemen niet bekend zijn in mijn kennis. Ik heb hier en daar offertes aangevraagd maar omdat ik deze zo van elkaar vind verschillen met functies en prijzen, vind ik het lastig om hier een keuze in te maken. Hebben jullie tips/goede ervaringen om te delen?
Hieronder een aantal punten die voor mij belangrijk zijn:
Kassa:
- Koppeling met boekhoudsysteem e-boekhouden & ABN Amro
- Scanner
- Barcodes kunnen maken
- Bonprinter
- Pinautomaat
- Voorraadbeheer
Beveiliging:
- Detecteerpalen
- Alarmlabels voor aan de kleding
- Camera's (voorkeur met app op telefoon erbij)
- Inbraakbeveiliging i.v.m. verzekering
- Klantenteller
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!