Beste forumgebruikers, gelieve mij te adviseren hoe ik het beste te werk kan gaan in de volgende situatie:
Feit is dat ik in 2022 en een deel van 2023 als zelfstandig ondernemer werkte. Mijn contract met de Nederlandse opdrachtgever liep via een tussenbedrijf in Zweden. Hetzelfde bemiddelingsbureau factureerde opdrachtgever namens mij. In april van dit jaar heb ik besloten te stoppen met werken als EMZ. Mijn contract liep af op 14/04, en al op 24/04 heb ik me officieel uitgeschreven uit KVK. Nu is de accountant die mijn belastingzaken behandelt bezig met BTW en ICP aangiften voor het 2de kwartaal van 2023. Maar feit is dat laatste factuur ( voor april) namens mij voor mijn diensten voor de Nederlandse opdrachtgever is afgegeven door het Zweedse bedrijf op 3 mei 2023. Nu mag mijn accountant hierdoor geen aangifte indienen. Ik heb het Zweedse bedrijf gevraagd om de laatste factuur te corrigeren, maar ik weet niet zeker of ze dat voor mij zullen doen. Hoe deze situatie goed op te lossen?
p.s.:Sorry als mijn Nederlands niet zo goed is, het is niet mijn moedertaal.
Alvast bedankt voor alle reacties.