Nani2023

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Gilze

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Advies kunne geven in juridische zaken van een zpper

Nani2023's trofeeën

  1. Ik begrijp als u denk ik haak af bij deze tread aan updates. En daarom waardeer ik alle hulp alleen maar meer. Als ik dit achter me kon laten, had ik dat ook zeker gedaan. En hoop dat dat z.s.m. dan ook kan gebeuren. Dit is niet hoe ik mijn 1e jaar als zzper vers uit school in mijn hoofd had. Meer een nachtmerrie scenario. Allen bedankt op voorhand. Mvg Nani2023
  2. Ze heeft een mail gestuurd op mijn betwisting van de factuur. Wat u allen mij zo vriendelijk adviseren. Hierin stond een eis/verzoek van het ontbinden van het koopcontract. Zelf heb ik met mijn kennisenkring al een reactie opgezet. Waar hopelijk alles netjes vermeld staat. Deze is niet niet verzonden en hieronder in geheel te lezen. Nogmaals ik waardeer u hulp enorm. Geachte mevrouw ..., Dank voor uw mail waar ik deze keer inhoudelijk op reageer. U bevestigd in uw schrijven van 18 oktober 2023 wederom dat u een bestelling heeft geplaatst. Dus zijn we beide er over eens dat is er sprake van een koopovereenkomst. Als u van mening bent dat ik mijn levering niet van overeengekomen kwaliteit is, dient u mij derhalve in gelegenheid te stellen om aanpassingen op het product te doen. Feitenlijk heeft u zelfstandig de keuze gemaakt om aanpassingen te doen. En daarmee heeft u mij dus niet in die gelegenheid gesteld. Sterker nog heeft u het door mij geleverde product eigenhandig mogelijk dusdanig bewerkt dat ik mijn werk zonder aanvullende kosten niet meer zou kunnen vervullen. Met uw actie en de wens voor het eigenhandig aanpassen heeft u daardoor dan ook mijn levering aanvaard. Uit coulance factureerde ik u voor tot op heden niet mijn 2e termijn factuur. Dit als compensatie voorstel, en daar blijft het dan ook bij. Ik heb foto's genomen van mijn werk. In vergelijking tot de huidige staat van het product is daarop duidelijk te zien dat uw handelen serieuze invloed heeft op het geleverde product en werk. Mocht u nog serieus stappen overwegen dan ben ik wederom genoodzaakt mijn juridische ondersteuning verder in te schakelen. Kennelijk aan uw reactie lees ik af dat u mijn voorstel anders heeft geinterpreteerd. Ik behoud me dan ook het recht voor het bijbehorende restant alsnog aan u te factureren. Daarnaast is dit een kleine specifieke wereld en netwerk. Daarom wil ik met klem benadrukken dat het voor mij onacceptabel is als achteraf mocht blijken dat deze in mijn ogen onterechte situatie voor mij mogelijk nadelige imago schade veroorzaakt. Mocht het zover komen ben ik genoodzaakt deze schade dan ook zeker op u te verhalen. U zult begrijpen dat ik reeds juridische informatie heb ingewonnen op deze casus. Ik ga er dan ook vanuit dat het hiermee deze zaak is afgesloten. Ik zie uw bevestiging der afsluiting tegemoet, Intussen verblijf ik hoogachtend onder voorbehoud van alle rechten en weren. Met vriendelijke en creatieve groet, ...
  3. Ik stel voor te fine tunen. Zei gaat akkoort. Het moment dat ik daar weer weg ga met wat verbeterpunten die ik de komende dagen zou doen. Kraakt ze alle mogelijke dingen af. Later die dag stel ik rustig voor A: alle spullen en masker daar weer af te geven en er niks meer aan te doen, ook niet de besproken dingen van die ochtend. Of B: toch de taken te doen die we besproken hadden, en het allemaal zondag af te geven met aanpassingen. Zei gaf aan het te willen krijgen nu zonder aanpassingen. En ik stelde voor dan de 2e factuur niet te sturen als compensatie. (Weer 1000,-) Daarna heb ik foto's ontvangen dat alles uit elkaar is gehaald en totaal veranderd is. Dus wat ze aangeeft om mijn masker terug te geven kan eigenlijk al niet wat die is totaal anders gemaakt dan ik had "geleverd". Ook heb ik het geld niet in mn eigen zak gestoken maar daar koop ik opdracht specifieke materialen van, dat geld is dus rechtsteeks terug gegaan in het masker. Het is zo specifiek allemaal, dat ik er gewoon niet uitkom. Ook heb ik geen verzekering. Ben net begonnen als Zzper atelier. En heb geen spaargeld voor een duur proces als ze dat gaat inzetten.
  4. Ik heb netjes gedaan wat uw hierboven heeft voorgesteld. En heb een reactie terug mogen ontvangen. Eerst 1e een dag later met nogal onvriendelijk taalgebruik en toon. En gister de 2e. Met een officiele brief die ik hier zal quoten letter voor letter. Persoonlijke. Informatie daar gelaten. Betreft: ontbinding koop Geachte mevrouw ..., Op ... heb ik een ..., ... En .... bij u besteld/ gekocht. Bij het afleveren, ...van de bovengenoemde producten heb ik geconstateerd dat deze spullen niet naar behoren zijn gemaakt, niet af, niet werkbaar, van zeer slechte kwaliteit en u gaf aan geen mogelijkheid te hebben om er nog iets aan te doen. U bent uw afspraken niet nagekomen, vandaar dat ik deze overeenkomst nu ontbind. Ik verzoek u het door mij betaalde bedrag van € ... binnen veertien dagen na dagtekening van deze brief over te maken op mijn bankrekening NLnummer... , ten name van ... Ontvang ik het bedrag niet binnen de gestelde termijn? Dan overweeg ik vervolgstappen waarvan ik de kosten op u verhaal. Na betaling stuur ik de producten volgens uw instructies naar u terug. Om er zeker van te zijn dat u deze brief ontvangt , stuur ik U deze brief aangetekend per post en per mail Met vriendelijke groet, ... Einde quote. Even belangrijk om te weten is dat we mondelijk overeenkwamen dat ik wat kleine aanpassingen zou uitvoeren maar gedurende de dag eiste slze toch dat ik alles onbewerkt weer bij haar afgaf. Dit heb ik zwart op wit op mijn whatsapp. Ook was de "aflever dag" een moment om alles fine te tunen en niet bedoeld om alles afgewerkt op te leveren. Wie kan mij verder helpen? Enorm bedankt
  5. Bedankt voor je antwoord. Ze had mijn voorwchot factuur al betaald en die wil ze nu terug eisen... Dus stuurt ze een factuur terug, maar naast dat ik het sowieso omterecht vind, er ook nog eens een onzin reden op staat.
  6. Oke. Ik ben sinds kort begonnen met een kostuum atelier. En kreeg zo nu en dan opdrachten door van een oude stageplek atelier in de buurt. Ook regelmatig samengewerkt aan opdrachten sinds. Opeens bij het fine tunen was er iets toch opeen totaal fout en na aangeboden het op te lossen eiste ze dat ik alles achterliet en ik gaf aan als compensatie geen 2e factuur te zenden. Die 1e was als voorschot en om mijn al gemaakte kosten te dekken. Nu heb ik het product afgegeven en krijg ik net 2 maanden later een factuur met het bedrag van mijn 1e, die ze eist ik in 2 weken betaal. Reden: Niet geleverde product (+opdrachtnaam). Maar ik heb het wel geleverd. Wat ze eiste dat ik er niks meer aan deed om het probleem op te lossen. Nu weet ik wel dat ze het totaal uit elkaar heeft gehaald. En hij is afgekeurd door de klant na haar aanpassingen er totaal anders uitzag. Wat zijn mijn rechten en haar rechten in deze situatie. Er is geen contract ondertekend of zo alleen akkoort samen te doen en de offertes en factuur. Help mij
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.