Muisknop

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Muisknop's trofeeën

  1. Na de aangetekende brieven naar: Middenweg 23 3401MB te IJsselstein, en Zonnebaan 39 3542EB te Utrecht en naar mij bekende e-mails: info@mkbclickservice.nl, boekhouding@mkbclickservice.nl Heb ik tot vandaag nog steeds geen verlossend bericht terug gekregen, en niks meer vernomen. In tegenstelling van de mensen die op dit forum dat wel krijgen, blijft dit knagen. Ook heb laatst gemaild om te vragen of ze me binnen drie dagen op de hoogte willen stellen van de afhandeling van deze kwestie, ook daar word niet op gereageerd. Ik hoop dat ik zo genoeg heb gedaan. Nu is mijn vraag heb ik voldoende gedaan zo, of is het handig om nog eens telefonisch contact op te nemen, vind het wel raar dat ze nergens meer op reageren? wat een klantservice.
  2. Hallo mensen van higherlevel, hetzelfde is mij gister avond ook gebeurd, en je raad het al getekend. Mooie praatjes maar op diezelfde avond voelde ik al dat er iets niet in de haak was, heb de desbetreffende persoon die bij mij thuis was gebeld en proberen de overeenkomst te ontbinden, die zei dat hij het direct gaat regelen, waarschijnlijk gaat dit nooit gebeuren natuurlijk, onder het interview voordat ik ging tekenen vroeg ik de persoon of ik hier dan gelijk aan vast zat en of ik me nog kon bedenken, er werd ja geknikt dus tekende ik braaf, alhoewel ik niet van hun diensten gebruik wilde maken dom dom. nu heb ik inmiddels contact gehad met het hoofdkantoor en aangetekende brief gestuurd, tot nog geen resultaat. wat kan ik hier nog aan doen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.