HansM_01

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

HansM_01's trofeeën

  1. Hallo Steven, bedankt voor je reactie. Ik verstuur per jaar rond de 100 producten á 825,- excl. verz. en btw Zodra er schade is ga ik dus nat en kost het me geld. Ik zal eens verder kijken hoe ik dit kan oplossen dan. Groet, Hans
  2. Ik ben nieuw hier dus wellicht staat dit niet op de juiste plek. Hoe kan ik een factuur maken van mijn gewerkte uren binnen mijn vof? Ik heb inkoopfacturen van alle onderdelen die ik gebruik om mijn product te maken maar geen factuur van mijn uren. Probleem is dat ik bij verzenden met post.nl bij schade mijn gewerkte uren niet vergoed krijg omdat daar geen factuur van is. Een simpel fictief voorbeeld; Bij verzenden met post.nl, bijvoorbeeld verzekerd verzenden tot 100,- euro - 2x blokken hout inkopen 2 euro (factuur van) - 1x arbeidsuren á 50 euro (geen factuur van) - 1x winst, zeg 50% = 26,- euro Verkoop(factuur) 2 klompen 78,- euro excl. verzenden en btw Indien schade; - met voorleggen verkoopfactuur (winstmarge die post.nl dan hanteert is 40%) krijg ik 46,80 euro terug. Een verlies van 31,20 euro. - met voorleggen inkoopfacturen krijg ik 28,- euro terug (want ze vergoeden de 50,- euro arbeidsuren niet). Een verlies van 50,- euro. Ik zou dus graag een factuur hebben/maken waar mijn gewerkte uren op staan zodat ik die ook vergoed krijg. Product (geen klompen) dat ik maak zit 8 uur arbeid in en ik krijg die dus niet vergoed omdat daar geen factuur van is. En dat doet heel veel pijn. Kan dit en zo ja hoe dan?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.