JohanP1

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

JohanP1's trofeeën

  1. dank voor de tip. Wat de verkoper allemaal verteld heeft kan ik natuurlijk niet bewijzen. Maar wel dat we op het enkele dagen uitproberen na hun crm systeem nooit in gebruik hebben genomen. en verschillende mails hebben verzonden om dat aan te kaarten. De printer hebben we wel gebruikt, maar nooit service er op gehad.
  2. Een verkoper van Breex verkocht ons een contract met een volgens mij onjuiste voorstelling van zaken. Het verkochte product was NIET geschikt voor calculatie, hoewel hij ons dat wel verzekerde. Er werd ook een printer met een winkelwaarde van 680 euro in een leasingcontract ter waarde van bijna 10.000 euro, via een leasingprovider, met het foefje dat daar alle service mee in zou zitten. Dat blijkt echter niet zo te zijn, service facturen volgen. En als klap op de vuurpijl gaan ze nu ook een voorschot van 148 euro per kwartaal aanrekenen voor afdrukken waarvan historisch onze jaarfactuur amper 23 euro bedroeg. Noch het contract, noch het leasingcontract voorzien opzegmogelijkheden. Ik twijfelde lang om deze zaak aanhangig te maken omdat ik vrees voor de kosten en voor de kleine hoop op resultaat. Maar omdat ik intussen al een jaar op pensioen ben en de kosten toch moet blijven ophoesten, komt het water wel tot aan de lippen te staan. Hoe kan ik van dit contract af geraken, gegeven het feit dat Breex op geen enkel vriendelijk verzoek noch kordate vraag tot overleg enige vorm van antwoord geeft?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.