jlvanliere

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

jlvanliere's trofeeën

  1. Beste forum leden, Ik heb de volgende vraag: Ik heb via Bol.com een product besteld en online betaald. Voordat het geleverd is heb ik de bestelling echter geannuleerd. Het aankoopbedrag werd echter als wel verwerkt in mijn boekhouding en om die kloppend te houden zou ik een factuur en creditfactuur willen hebben. Bol.com zegt nu echter dat ze voor geannuleerde artikelen geen facturen opmaken. Geen reguliere factuur en ook geen creditfacturen. Ik vind dat een hele vreemde gang van zaken. Mag dit zomaar? En, heeft iemand ideeen hoe dit te verwerken in m'n boekhouding? Als simpel eenmanszaakje begin ik niets tegen zo'n online reus. Ik ben er nu al een tijdje over aan het bellen en mailen, maar ik kom niet verder... Alvast bedankt voor jullie hulp! Groet, Lennart
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.