logistieke dienstverlening

Legend
  • Aantal berichten

    426
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

logistieke dienstverlening won de laatste dag op 17 september 2019

logistieke dienstverlening had de meest gelikete inhoud!

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

logistieke dienstverlening's trofeeën

  1. Hou er rekening mee dat hoewel dit boekhoudkundig wellicht klopt je problemen kan krijgen met de verstrekker van de privé rekening. Wegens oneigenlijk gebruik van de privé rekening en in het kader van de wwft. Bij het voortzetten, na het verzoek tot stoppen, daarvan zal de bank hoogstwaarschijnlijk de relatie opzeggen.
  2. Dat hang niet af van het voertuig maar van de aard van de werkzaamheden; -Eigen vervoer geen vergunning nodig, mag met de auto van de klant. -Vervoer voor derden wel vergunning nodig. Moet met een ter beschikking van de onderneming, welke in bezit is van een Niwo vergunning, gesteld voertuig. Dat voertuig kan van de klant worden gehuurd, mag ook met de auto van de klant. nb. Verzekering technisch is maar net wat de houder van het voertuig is overeengekomen met zijn verzekeraar, uitgesloten is het zeker niet. Je hoeft niet aan te kunnen tonen dat je niet bij je klant in loondienst bent, echter je MOET aantonen dat je in dienst bent bij het bedrijf met Niwo vergunning. Uitgezonderd uitzendbedrijven.
  3. Na twee seizoenen zonder werk en vanaf 1 okt geen financiële steun en nog 6 maanden te gaan tot het nieuwe (onzekere) seizoen. Weer een jaar sappelen, waar andere sectoren weer helemaal open zijn. Denk niet dat ze er wat meer uit willen krijgen, maar gewoon weer normaal aan de slag willen. Al begrijp ik dat percentage ook niet, lijkt meer op een dooie mus.
  4. Focus; of personeel of transport. Transport hebben ze zelf, je bent concurrent. Aan chauffeurs is een groot tekort.
  5. Tijd voor een andere leverancier. Als elk 5 jaar de cones vervangen moeten worden is er iets niet ok in je installatie. Of het de juiste settings zijn is subjectief. Helder, maar het gaat nu om de oorzaak en wie daar voor verantwoordelijk is toch? Dat kan een versterker prima, een beetje amp in de genoemde prijsklasse (5-6k ps)heeft hier echter beveiliging voor om de speakers heel te houden. Als de speakers eenmaal stuk zijn heeft een beetje amp in de genoemde prijsklasse daar ook beveiliging voor. Ik schat aansprakelijkstelling van de fraalancer in als moeilijk; -gebrek aan overeenkomst en voorwaarden, -te veel variabelen (en daarmee mogelijke discussie) over de oorzaak, -schade bedrag te laag ivm oude matrialen.
  6. Niet bepaald courant. Wat doet dat met de hoogte van de schade?
  7. Speakers van 30 jaar oud op amps van een paar duizend watt per kant. Hoe gaat hij of jij aantonen of de dsp settings als dan niet goed waren. Dat wordt een lange discussie. De schade ontstaan bij (ondeskundig) onderzoek kan je niet doorbelasten. Het is niet normaal dat bij het vaststellen van de schade aan de speakers vervolgens meerdere(!) amps sneuvelen.
  8. Ah ok, ik had niet begrepen dat voertuig eigenaar zelfde was als opstal eigenaar in de casus.
  9. Dank voor je toelichting. Ik was in de veronderstelling dat een voertuig (de verzekeraar) op zich zelf aanspreekbaar was. Weer wat geleerd ;)
  10. Hi Norbert, Verhaalt opstal- inboedelverzekeraar dat niet op wa voertuig?
  11. Bij een waardevolle inboedel zou je juist wel een verzekering overwegen 🤔. De kans is misschien te beperken, is de impact fataal? (Al wordt de waarde van de inventaris in avl vaak ruim overschat.)
  12. balans; voertuigen -11160 leasing 11140 bank 30 ev 10 wv; afschr -11160 verz 11170 bank ; (opb verz- te bet lease) 30 Je zou nog 30 ontvangen moeten hebben.
  13. Ik neem aan dat je een uitgebreidere overweging hebt gemaakt dan "omdat het allemaal nog pril is"? Loop je geen risico`s? Ga je importeren?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.