Mijn website is volgende maand af. Het wordt een soort zoekmachine. Ik wil het alvast gaan vullen met informatie zodat geïnteresseerden (adverteerders) kunnen kijken wat je allemaal met de website kunt vinden en zoeken. Nu dan ook mijn vraag: mag je zomaar plaatjes van artikelen, of bijvoorbeeld aanbiedingen of gegevens van groothandels en winkels op je website vermelden, zonder hun toestemming? Het zal vast wel eens aan bod zijn gekomen hier, maar ik weet niet zo goed waar ik op moet zoeken in de zoekfunctie.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kade
kade
Hoi,
Mijn website is volgende maand af. Het wordt een soort zoekmachine. Ik wil het alvast gaan vullen met informatie zodat geïnteresseerden (adverteerders) kunnen kijken wat je allemaal met de website kunt vinden en zoeken. Nu dan ook mijn vraag: mag je zomaar plaatjes van artikelen, of bijvoorbeeld aanbiedingen of gegevens van groothandels en winkels op je website vermelden, zonder hun toestemming? Het zal vast wel eens aan bod zijn gekomen hier, maar ik weet niet zo goed waar ik op moet zoeken in de zoekfunctie.
Alvast bedankt!
Kadé
Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10087-mag-je-zomaar-artikelen-van-een-ander-op-je-website-plaatsen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag