• 0

Samenwerking 3 studenten ... situatieschets

Goedemiddag!

 

Sinds een paar maanden heb ik een ICT bedrijf. Het gaat allemaal niet zo snel als dat ik wil maar dat maakt niet uit...het is in ieder geval leerzaam! Ik ben nog student en ben er niet afhankelijk van.

 

Nu wil ik met twee medestudenten een commerciele website opzetten. Zij bezitten geen bedrijf maar willen misschien binnenkort ook een bedrijf met elkaar opzetten. Ik denk dat ALS de commerciele website voor ogen een succes wordt (en dus inkomsten gegenereerd kunnen worden) hun beter bij mijn bedrijf kunnen. Maar hoe pak je zoiets aan?

 

Zouden hun dan onder mij vallen? Of kan ik beter iets doen dat we ... alle 3 op hetzelfde 'niveau' zitten? Ik ben wel graag de baas van m'n eigen bedrijf maar het is geen must...wat zouden jullie mij voor een advies geven?

 

Want het staat natuurlijk vast dat er een bedrijf achter een website moet zitten die commercieel bezig is (dus inkomsten enzo)

 

Misschien kan iemand wat mogelijkheden schetsen. Daar zou ik erg blij mee zijn.

 

alvast hartelijk dank!

Robbert

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Opties:

 

1. Ze in dienst nemen

2. Payrollen zodat jij wat minder risico loopt

3. VOF o.i.d. maar dan moet je elkaar enorm goed vertrouwen, lijkt mij niet handig als studenten clubje.

4. BV of andere zelfstandige rechtspersoon oprichten.

 

En nog een hoop minder bekende alternatieven...

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

djluc, bedankt voor de reactie.