Geplaatst: 5 december 200222 j Persoon 1.4k berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Al enige malen de chatfunctie uit de menubalk bekeken, echter altijd was ik de enigste! Ligt dit aan mij of is het gewoon niet druk? Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Geplaatst: 5 december 200222 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Dan kom ik eens in de chat, zie ik je online, en dan zeg je niets terug... :)
Geplaatst: 5 december 200222 j Persoon 1.4k berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Auteur Jah... ik was eten... Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Geplaatst: 6 december 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Ik kijk ook heel vaak, maar waarschijnlijk indeed als Persoon aan het eten is en Decorum een klant aan de foon heeft ? Wat dat betreft is MSN nog steeds dé uitkomt voor mij (vooral voor de braindead moments). Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 6 december 200222 j Persoon 1.4k berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Auteur Doe de hele dag nix anders ;D Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Geplaatst: 6 december 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Wat ? Eten ? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 6 december 200222 j Persoon 1.4k berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Auteur Is mens is toch een primitief dier? Zijn de hele dag bezig met "overleven" en daar hoort eten bij... Het is een harde maatschappij vandaag de dag... overleven, dat zit in onze genen! We dwalen alleen een beetje af, maar het is toch al offtopic! Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Geplaatst: 6 december 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Afdwalen .... we zijn in off topic toch nog steeds on topic bezig. Zijn we toch in HL gewoon aan het slow-chatten ... soort van e-mail, maar dan anders ;D b.t.w. Persoon ... leuk heh die smilies.nl ! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 6 december 200222 j Persoon 1.4k berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Auteur Dit is zeker ontopic Enne... het is bijna weekend! Vanaaf zie ik jullie eindelijk eens... Uiteraard komt Maris ook mee . Zijn er nog meer mensen die hun partner meenemen? In iedergeval... ik ga nu nog even door... anders kom ik nergens met me ondernemingsplan Blijft leuk die smiles! btw, ik haal ze niet van smilies.nl af Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Geplaatst: 6 december 200222 j zrski 4.5k berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie hehehe nope, komen allemaal van je eigen site af :P HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten
Geplaatst: 6 december 200222 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Op 6-12-2002 om 11:22, Persoon zei: Zijn er nog meer mensen die hun partner meenemen? Ehhhhhh ... die van mij mag niet mee ! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Persoon
Al enige malen de chatfunctie uit de menubalk bekeken, echter altijd was ik de enigste! Ligt dit aan mij of is het gewoon niet druk?
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!