Ik zat met een lastig vraagje waar ikzelf geen antwoord op weet;
Waar moet ik zijn om toestemming te krijgen om de voetbal logo's van de eredivisie clubs te gebruiken?
Het lijkt mij een beetje raar om elke club apart hiervoor te benaderen.
Wanneer ik als voorbeeld neem de Super de Boer, daar zie je op de reclame dat je een placemat krijgt van je favoriete voetbalclub bij een X bedrag aan boodschappen.
Hoe hebben zei dit voor elkaar gekregen en hoeveel zal het prijskaartje zijn dat eraan zal hangen? ( of hoe dit ook gaat?)
Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij een beetje verder op weg kunnen helpen!
p.s. Ik zou graag toestemming willen om fan-artikelen te verkopen met bepaald voetbal logo's erop.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
brookhuis_1
brookhuis_1
Goedendag,
Ik zat met een lastig vraagje waar ikzelf geen antwoord op weet;
Waar moet ik zijn om toestemming te krijgen om de voetbal logo's van de eredivisie clubs te gebruiken?
Het lijkt mij een beetje raar om elke club apart hiervoor te benaderen.
Wanneer ik als voorbeeld neem de Super de Boer, daar zie je op de reclame dat je een placemat krijgt van je favoriete voetbalclub bij een X bedrag aan boodschappen.
Hoe hebben zei dit voor elkaar gekregen en hoeveel zal het prijskaartje zijn dat eraan zal hangen? ( of hoe dit ook gaat?)
Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij een beetje verder op weg kunnen helpen!
p.s. Ik zou graag toestemming willen om fan-artikelen te verkopen met bepaald voetbal logo's erop.
Groeten, Phill
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10454-toestemming-logos-voetbal-eredivisie-voetballogo-gebruiken-hoe/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag