• 0

Wat missen jullie op het gebied van scanning en printing?

Beste HL'ers,

 

Wat missen jullie qua scanning en/of printing op de werkvloer?

Zijn er processing die beter geautomatiseerd moeten worden, makkelijker te configureren, beter uit te besteden, etc?

 

 

Gr.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hans,

 

Een beetje toelichting waarom je de vraag stelt geeft meer kans op een passend antwoord.

 

Op het gebied van printing en scanning mis ik niet zoveel. Met een aardig a4 scanner, kleurenlaser, inktjet kan ik bijna alles. Kan ik het niet zelf dan doet de lokale drukker het voor me, zoals grote hoeveelheden pagina's scannen en printen voor een leuk prijsje.

 

Ronnie

--

Carsulae advisering aan het MKB

http://www.carsulae.nl

Link naar reactie
  • 0

Wij maken scan software en ik ben benieuwd of we op bepaalde punten kunnen inspelen die in de huidige markt gemist worden. Natuurlijk weten we wat onze huidige klanten missen en daar spelen we sowieso op in maar wat vinden andere ondernemers die onze software niet gebruiken?

 

Omdat printing dicht bij scanning ligt ben ik benieuwd of we hierop in kunnen spelen.

Link naar reactie
  • 0

Het probleem wat ik ondervind is dat printers/scanners/copiers nog steeds de meest kapot gaande producten zijn. Een PC valt hier niet zomaar uit maar vastlopend papier e.d. zijn aan de orde van de dag. Waarom kan dat niet gewoon goed gaan?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Zowel qua scannen als qua printen:

 

Beide helaas wel hardware matig en dus misschien voor jou minder interessant (en ik ga even niet in op de ® en © issues....

 

- een apparaat waarmee je automatisch meerdere pagina's kunt scannen (gebonden boeken of meerdere pagina's folders)

 

- een handzaam apparaat waarmee je formaat onafhankelijk kunt printen op platte oppervlakken van diverse diktes. Waarbij je zelf bv 'kwast' over het oppervlak. Er is vorig jaar een kunstenaar geweest met een verfroller die in groffe resolutie dit kon.

 

 

 

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Link naar reactie
  • 0

Mij gaat het voornamelijk om de software kant aangezien ik op de harware geen grip heb.

 

Die laatste reactie is voor mij wel interessant aangezien zoeken binnen een bedrijf steeds belangrijker wordt. Zijn er meer mensen die problemen hebben met het vinden van documenten? Ook al zijn er producten op de markt als Google, Microsoft Desktop Search, etc.

Link naar reactie
  • 0

Ik mis vooral een database achtige (online/offline) applicatie.

 

Vooral als ik voor een klant enkele duizenden pagina's heb gescant en verwerkt in een aantal losse pdf bestanden kan ik deze vervolgens erg lastig "taggen".

 

Dwz, een naam, postcode, klantnummer, datum, etc toevoegen (al dan niet automatisch) om het vervolgens kant en klaar aan te leveren om de juiste document terug te zoeken

Video, smalfilm en 8mm naar dvd

Bedrijfsrapportages, promotiefilms

Duplicatie en replicatie

http://www.vidvd.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.