Ga naar inhoud
  • 0

Kantoor inrichting

Momenteel ben ik een eenmanszaak en werk vanuit huis. Hier heb ik geen extra ingang voor bezoekers.

 

Onlangs heb ik een nieuw kantoor interieur ( bureau, kasten, etc. ) gekocht. Mijn vraag is nu of ik deze kosten kan aftrekken van de belasting aangezien dit niet geheel duidelijk is voor mij.

 

Alvast bedankt,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

De regeling voor de kantoorruitmen hebben betrekking op de inkomstenbelasting, voor wat betreft de BTW kunnen andere regelingen gelden.

 

Dus inrichting etc, kan niet als investering worden gezien, dit geld voor alle kosten die te maken hebben met kantoorruimten, met uitzondering van kantoormachines (computers, printers, telefoon, internetkosten)

 

zie hier voor de link naar de belastingdienst

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 55 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.