Ik zit met een mss wel simpele vraag, maar ik kan het antwoord er zo snel niet op vinden. De vraag luidt, in in discotheek worden op een avond flink wat glazen gebroken. Nu zit ik te denken om ipv glazen, plastic bekers op te nemen in het bedrijfsplan. Maar hier zitten natuurlijk ook weer nadelen zoals de prestige van je club die omlaag kan gaan (goedkoop). Daarom zou ik graag weten voor hoeveel zou er op een avond gebroken worden aan glazen in een discotheek? En zou de vervanging van glas voor plastic een slim idee zijn of niet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
daragesh
daragesh
Hey iedereen,
Ik zit met een mss wel simpele vraag, maar ik kan het antwoord er zo snel niet op vinden. De vraag luidt, in in discotheek worden op een avond flink wat glazen gebroken. Nu zit ik te denken om ipv glazen, plastic bekers op te nemen in het bedrijfsplan. Maar hier zitten natuurlijk ook weer nadelen zoals de prestige van je club die omlaag kan gaan (goedkoop). Daarom zou ik graag weten voor hoeveel zou er op een avond gebroken worden aan glazen in een discotheek? En zou de vervanging van glas voor plastic een slim idee zijn of niet?
alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10751-breakage-factor-glazen-in-discotheken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag