msteer Geplaatst: 9 januari 2007 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 9 januari 2007 Op de website van het Ministerie van Financiën staat een overzicht van de belangrijkste wijzigingen in de rijksbelastingen per 1 januari 2007. Naar het overzicht... Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 9 januari 2007 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 9 januari 2007 Dank! ??? Maar waar is de startersaftrek gebleven? IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Edo van Santen Geplaatst: 9 januari 2007 Edo van Santen 2,7k 1 112 Geplaatst: 9 januari 2007 jij bent nu toch geen starter meer ;D Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
0 msteer Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur msteer 1,7k 97 Geplaatst: 9 januari 2007 Op bladzijde 11: Indien de ondernemer in een of meer van de vijf voorafgaande kalenderjaren geen ondernemer was en bij hem in die periode niet meer dan tweemaal zelfstandigenaftrek is toegepast, wordt de zelfstandigenaftrek verhoogd met € 2.019 (€ 1.987) (startersaftrek). Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 11 januari 2007 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 11 januari 2007 jij bent nu toch geen starter meer ;D Ik ga mijn vierde jaar in, in april, en heb in mijn eerste jaar het urencriterium niet gehaald, dus ja, wel... :) Op bladzijde 11: Heel hartelijk dank! Ik keek alleen naar de koppen boven de paragrafen... IN MEMORIAM Link naar reactie
msteer
msteer
Op de website van het Ministerie van Financiën staat een overzicht van de belangrijkste wijzigingen in de rijksbelastingen per 1 januari 2007.
Naar het overzicht...
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag