• 0

Wat moet je doen met je leven?

http://www.fastcompany.com/online/66/mylife.html

 

Wat ik vind een prachtig artikel over doen wat je roeping is, het bedrijfsleven, de weg die je bewandelt in je carriere en wat je daarin voor obstakels tegenkomt.

 

Those who are lit by that passion are the object of envy among their peers and the subject of intense curiosity. They are the source of good ideas. They make the extra effort. They demonstrate the commitment. They are the ones who, day by day, will rescue this drifting ship. And they will be rewarded. With money, sure, and responsibility, undoubtedly. But with something even better too: the kind of satisfaction that comes with knowing your place in the world. We are sitting on a huge potential boom in productivity -- if we could just get the square pegs out of the round holes.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Kreeg in mijn mailbox het volgende bericht:

 

***quote

Commentaar van de gebruiker: geweldig!

Het volgende bericht is gemeld door een gebruiker: nachtgans (nachtgans)

Onderwerp: Wat moet je doen met je leven?

door: Annedien Hoen

***quote

 

Ik krijg wel meer admin berichten van bezoekers die dat via "meldt dit bericht aan de moderator". Die berichten komen in mijn HL-mailbox binnen. Tot strange dat mensen dat dan niet in reply doen?!?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Wie heeft het gevoel dat 'ie, misschien met vallen en opstaan, iets aan het doen is dat er toe doet en bij 'm past?

 

 

of mijn werk er toe doet...

Dat mag iemand anders bepalen ;D

Dat word meestal pas bepaald als je dood bent toch? :-X

Maar het past zeker wel bij me.

Lekker creatief aan de gang, mannekes tekenen, dingetjes animeren, en krijg er nog geld voor ook!!! 8)

Link naar reactie
  • 0

Misschien is het wel zo eenvoudig;

als je doet wat je leuk vindt is het simpel.

 

Hoewel ik nogal veel dingen tegelijk leuk vindt, waardoor het gecompliceerd wordt. Ook de omgang met mensen vind ik een factor die 'wat ik doe' ingewikkeld maken- maar dat vind ik dan ook weer erg leuk omdat het heel leerzaam is!

Zo vallen de stukjes wel op z'n plaats :)

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 44 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.