Ga naar inhoud

Businessplan reclamevoertuiog verhuur

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

hoi

Ik heb ook recentelijk een ondernemingsplan geschreven. volgens mij is hij goed. Maar nu wil ik er mee naar de bank en werd mij toch aangeraden om hem door te laten lezen want werd mij gezegd als er een foutje instaat en dat zou je later aanpassen en weer terug gaan naar die bank dan onthouden ze dat van het eerste gesprek. dus 1 x maak je een indruk en ook al is je plan aangepast nogmaals een afwijzing. wat denken jullie dat ik nu het beste kan doen.

de onderneming betreft een reclamevoertuiog verhuur. Ben nog een student die al heel wat geld heeft uitgegeven hieraan en nu niks meer heeft. dus oplossing kostenloos graag.

Topic titel aangepast en afgesplits van ander onderwerp.

Featured Replies

Geplaatst:

TwaBla

Gebruik de zoekfunctie ajb, want er was hier al eerder een student die voertuigreclame wilde maken.

At your service ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

oke

dank je wel,,

Niks gevonden op mijn eigen discussie na dan over een marktonderzoek.

iemand een suggestie wat ik zou moeten doen

Bedankt

Geplaatst:

Sherlock Holmes

Gebruik de zoekfunctie ajb, want er was hier al eerder een student die voertuigreclame wilde maken.

At your service ;D

[mats]

Adleasing.nl

[/mats]

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.