ik ben nieuw op dit forum en heb al een beetje lopen grasduinen. Veel nuttige info,dus ik denk hier nog vaak te komen. Vooral in deze periode waar de aangiften weer in de bus rollen.
Ieder jaar klungel ik weer met de KOR. Omdat ik ieder jaar nog onder de zgn drempel zit hoef ik geen BTW af te dragen,maar moet ik dit voordeeltje bij mijn vermogen optellen. So far so good. Nu heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar) dat deze bijtelling bij het vermogen niet hoeft als het genoten voordeeltje onder een bepaald bedrag ligt.
Ik kan dat nergens achterhalen. Ook niet op de site van de belastingdienst.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marcvv
marcvv
beste mensen,
ik ben nieuw op dit forum en heb al een beetje lopen grasduinen. Veel nuttige info,dus ik denk hier nog vaak te komen. Vooral in deze periode waar de aangiften weer in de bus rollen.
Ieder jaar klungel ik weer met de KOR. Omdat ik ieder jaar nog onder de zgn drempel zit hoef ik geen BTW af te dragen,maar moet ik dit voordeeltje bij mijn vermogen optellen. So far so good. Nu heb ik ergens gelezen (weet niet meer waar) dat deze bijtelling bij het vermogen niet hoeft als het genoten voordeeltje onder een bepaald bedrag ligt.
Ik kan dat nergens achterhalen. Ook niet op de site van de belastingdienst.
Weet iemand daar iets van?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11300-nog-maar-een-keer-de-kor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag