Ik weet niet of dit bericht onder deze topic hoort maar ik ben van mening onder dit hoofdstuk de meeste kans op een reply te krijgen.
Zijn er mede forumers met ervaring of kennis van zaken m.b.t. tot het registreren van een USA-INT trademark in de USA alvorens eventueel een LLC of Inc op te richten?
Bedoeling is dus het USA trademark middels een NL firma ( holding ) te registreren en daarna eventueel de markt pas te betreden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
#kgt
#kgt
Hi all,
Ik weet niet of dit bericht onder deze topic hoort maar ik ben van mening onder dit hoofdstuk de meeste kans op een reply te krijgen.
Zijn er mede forumers met ervaring of kennis van zaken m.b.t. tot het registreren van een USA-INT trademark in de USA alvorens eventueel een LLC of Inc op te richten?
Bedoeling is dus het USA trademark middels een NL firma ( holding ) te registreren en daarna eventueel de markt pas te betreden.
Thanx Ed
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11549-usa-int-trademark-in-de-usa/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag