Hallo levellers ik ben bezig met het starten van een bedrijf die ik wil promoten. Ik heb momenteel iets van 1000 e mail adressen in mijn bestand van mensen die ik NIET ken. Het zijn namelijk vrienden van mijn vrienden. Via via dus. Als ik die mensen een mail stuur zou dat juridische gevolgen voor mij kunnen hebben??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rintintin
Rintintin
Hallo levellers ik ben bezig met het starten van een bedrijf die ik wil promoten. Ik heb momenteel iets van 1000 e mail adressen in mijn bestand van mensen die ik NIET ken. Het zijn namelijk vrienden van mijn vrienden. Via via dus. Als ik die mensen een mail stuur zou dat juridische gevolgen voor mij kunnen hebben??
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12011-promoten-via-e-mail/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag