Misschien ben ik wel de enige en misschien ook wel helemaal niet.
Het soms hebben van de gedachte, wat ben ik aan het doen, is dit het wel voor mij, kan ik er niet beter mee stoppen?
Ik heb momenteel niet de bedoeling om ook echt te stoppen, maar ik denk dat het niet verkeerd is ook eens te kijken naar de dingen die dat met zich mee zou brengen. Voor je het weet maak je misschien wel die keuze en dan is het niet verkeerd te weten wat er allemaal op je pad komt en wat je moet doen.
In princiepe zou ik nu mijn website uit de lucht kunnen halen en dan besta ik niet meer om het zo even kort te zeggen.
Uitschrijven bij de kvk neem ik aan dat dat ook zo gepiept is en verder ook niks aan vast hangt.
Maar hoe werkt dit nu met de belastingdienst? (ik heb een eenmanszaak)
Ik ben bijvoorbeeld net een jaartje bezig en heb een hondertje verlies staan.
Waar loop je tegenaan, wat moet er geregeld worden, hoe gaat het in zijn werk?
Nu had ik dit soort dingen aan de boekhouder kunnen vragen, maar door problemen met deze beste man heb ik dat hoofdstuk net gesloten, zodoende dat ik de vraag toch hier eens stel.
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Misschien ben ik wel de enige en misschien ook wel helemaal niet.
Het soms hebben van de gedachte, wat ben ik aan het doen, is dit het wel voor mij, kan ik er niet beter mee stoppen?
Ik heb momenteel niet de bedoeling om ook echt te stoppen, maar ik denk dat het niet verkeerd is ook eens te kijken naar de dingen die dat met zich mee zou brengen. Voor je het weet maak je misschien wel die keuze en dan is het niet verkeerd te weten wat er allemaal op je pad komt en wat je moet doen.
In princiepe zou ik nu mijn website uit de lucht kunnen halen en dan besta ik niet meer om het zo even kort te zeggen.
Uitschrijven bij de kvk neem ik aan dat dat ook zo gepiept is en verder ook niks aan vast hangt.
Maar hoe werkt dit nu met de belastingdienst? (ik heb een eenmanszaak)
Ik ben bijvoorbeeld net een jaartje bezig en heb een hondertje verlies staan.
Waar loop je tegenaan, wat moet er geregeld worden, hoe gaat het in zijn werk?
Nu had ik dit soort dingen aan de boekhouder kunnen vragen, maar door problemen met deze beste man heb ik dat hoofdstuk net gesloten, zodoende dat ik de vraag toch hier eens stel.
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag