na vele pagina's te hebben doorzocht en geen antwoord te hebben gevonden, post ik maar een nieuw topic.
het gaat hier om het verwerken van de aan de belastingdienst betaalde omzetbelasting 1e kwartaal in mijn boekhouding. Heb immers een mutatie op mijn bankrekening.
hoe klop ik dit in? Ik heb begrepen dat dit niet op de v&w moet komen te staan. ik gebruik snelstart trouwens.
als ik mijn kolommenbalans bekijk zie ik op de eindbalans-kant de diverse grootboekrekeningen mbt btw. Neem aan dat hier iets moet veranderen.
In snelstart is trouwens ook al een gb rekening aangemaakt "1620 Afdracht btw". Kan ik hier iets mee?
Alvast bedankt!
Face Reverse - music and media creation // www.facereverse.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
facereverse
facereverse
na vele pagina's te hebben doorzocht en geen antwoord te hebben gevonden, post ik maar een nieuw topic.
het gaat hier om het verwerken van de aan de belastingdienst betaalde omzetbelasting 1e kwartaal in mijn boekhouding. Heb immers een mutatie op mijn bankrekening.
hoe klop ik dit in? Ik heb begrepen dat dit niet op de v&w moet komen te staan. ik gebruik snelstart trouwens.
als ik mijn kolommenbalans bekijk zie ik op de eindbalans-kant de diverse grootboekrekeningen mbt btw. Neem aan dat hier iets moet veranderen.
In snelstart is trouwens ook al een gb rekening aangemaakt "1620 Afdracht btw". Kan ik hier iets mee?
Alvast bedankt!
Face Reverse - music and media creation // www.facereverse.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12195-boeken-btw-in-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag