Een vriend van mij gaat een nevenvestiging runnen van mijn bedrijf, puur om het bereik te vergroten.
Nu vertelde de belastingdienst mij dat het verstandig is om ipv. een eenmanszaak met nevenvestiging/personeel een VOF te hebben.
Nu was mijn vraag of er nog nadelen aan een VOF zitten en of wij wel vrij de winst mogen verdelen. Daarnaast wilde ik weten hoeveel 'macht' de venoten hebben. Mogen ze bijvoorbeeld allen overeenkomsten aangaan met wie/wat dan ook of is dat te verhelpen middels een venotencontract?
NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NLServers
NLServers
Een vriend van mij gaat een nevenvestiging runnen van mijn bedrijf, puur om het bereik te vergroten.
Nu vertelde de belastingdienst mij dat het verstandig is om ipv. een eenmanszaak met nevenvestiging/personeel een VOF te hebben.
Nu was mijn vraag of er nog nadelen aan een VOF zitten en of wij wel vrij de winst mogen verdelen. Daarnaast wilde ik weten hoeveel 'macht' de venoten hebben. Mogen ze bijvoorbeeld allen overeenkomsten aangaan met wie/wat dan ook of is dat te verhelpen middels een venotencontract?
NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12409-eenmanszaak-en-personeel-of-vof/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag