• 0

Onderneming starten

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 1

Kijk Robin dat is nu ondernemen, zelf met een idee en nieuwe producten komen. Niemand hier kan in jou hoofd kijken om jou te vertellen welke onderneming je moet gaan starten en met welke ideeen je moet gaan werken. Als ondernemer moet dit juist zelf bedenken!

 

succes

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie
  • 0

Kijk eerst eens rond op ond forum, lees verschillende discussies, kijk ook eens tussne de marketingonderwerpen.

 

Vraag eens aan mensen in de omgeving waar jij goed in bent, en ga bij jezelf eens na waar je nu echt blij van wordt, of waar je veel van weet, misschien kun je daar iets mee verdienen.

 

Stel je voor dat je gek bent van tafeltennis, misschien kun je op dat gebied iets opzetten, of mogelijk heb je een hobby waarvoor je uitsluitend spullen in Italie kunt halen, en kun je misschien een winkel of webshop in Nederland opzetten, enz. enz. enz.

Link naar reactie
  • 0

Kijk precies zo moet je het aanpakken! Oriënteer je op dit gebied en kijk wat je mogelijkheden zijn. Schrijf een ondernemingsplan voor jezelf om alles netjes op een rijtje te hebben staan en ga dan aan slag. Door een ondernemingsplan te schrijven kom je vanzelf een aantal struikelblokken tegen die je moet gaan omzeilen of oplossen. Zodoende kun je daarna goed van start. En let op: Ondernemen is leren. Leer van je fouten en de dingen die je goed doet, en trek daaruit conclusie. En als je ergens in gelooft zet dan door!

 

ik wens je veel succes met ondernemen!

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Link naar reactie
  • 0

die kitewing is idd wel cool, kun je me vertellen wie de ondernemer is? zou het graag naar nederland willen halen heb hem namelijk ook nog nooit gezien.

 

Nils heeft jou de link gegeven, als jij er iets mee wilt zul je zelf actie moeten ondernemen.

Dus pak de telefoon en bel die mensen op, het is een Fins bedrijf maar je kunt prima in het Engels met ze communiceren.

Bedenk van te voren wel even wat jij hun te bieden hebt als starter, dus zorg wel dat je een verhaal klaar hebt, en dan bedoel ik niet een monoloog van 30 minuten. :D

Link naar reactie
  • 0

die kitewing is idd wel cool, kun je me vertellen wie de ondernemer is? zou het graag naar nederland willen halen heb hem namelijk ook nog nooit gezien.

 

Nils heeft jou de link gegeven, als jij er iets mee wilt zul je zelf actie moeten ondernemen.

Dus pak de telefoon en bel die mensen op, het is een Fins bedrijf maar je kunt prima in het Engels met ze communiceren.

Bedenk van te voren wel even wat jij hun te bieden hebt als starter, dus zorg wel dat je een verhaal klaar hebt, en dan bedoel ik niet een monoloog van 30 minuten. :D

 

[inside joke mode]En vertel ze maar niet dat Nils je gestuurd heeft [/inside joke mode]

 

Kitewing is een mooi product, maar wordt wel degelijk al in Nederland aangeboden door verschillende leveranciers. Deze kun je ook op hun site zien, dus misschien eens contact opnemen met een leverancier hier in NL?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 65 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.