Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Wowww i.p.v. virtual heb ik alive kennis gemaakt met Kleverlaan.
Goede gozer, met goede ideeën.
We gaan meedoen aan Beach Soccer!
Dacht eerst ... waar zal ik het plaatsen ::)
Tis niet Off Topic, want daar ga je heen als je je verveelt! ;D
En in Algemeen, is zo algemeen en net niet actief genoeg om sportief te zijn! :D
En zag ineens het licht: Algemene Ondernemers Zaken natuurlijk! Want ... yeahhhhhhh ... ondernemen is leuk, en dit is ook onwijs leuk! :P
Anniewee: het idee:
We gaan meedoen aan Beach Soccer!
Als je zegt JA top idee, ik meld mij aan!
Doe dat dan!
Omdat ik eerst de animo bij jullie aan het checken ben, heb ik nog geen sponsors gevonden.
Mocht dit laatste niet lukken, houdt er dan rekening mee dat je ongeveer 15 euro wilt betalen om mee te doen.
Het team moet uiteindelijk 5 spelers hebben. Maar natuurlijk moet er ook gewisseld worden.
Every one is invited: leden, moderators, admin, expert members.
Als je nu denkt ... pjoehhhh vermoeiend op blote voeten in het zand schoppen tegen een bal.
Kom dan als toeschouwer - dat is gratis !.
Sponsor?
Als je denkt ik zal die club even helpen, wordt dan eenmalig informal investor van de Higher Level Soccer Club!
Omdat ik als echte Joej (Schollenkop for incrowed Scheveningers) dit coördineer, kies ik voor de locatie ... juistem:
SCHEVINGEN here we come!
Reserveer alvast:
20 - 21 juli
27 juli
Ik heb ons nog niet aangemeld, dus weet nog niet welke datum het precies wordt.
Algemene informatie over het strand gebeuren: http://www.beachsoccer.nl
Speler, sponsor, toeschouwer?!?
Ik wacht op jullie reactie !!!
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !