Geplaatst: 19 april 200223 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Wowww i.p.v. virtual heb ik alive kennis gemaakt met Kleverlaan. Goede gozer, met goede ideeën. We gaan meedoen aan Beach Soccer! Dacht eerst ... waar zal ik het plaatsen ::) Tis niet Off Topic, want daar ga je heen als je je verveelt! ;D En in Algemeen, is zo algemeen en net niet actief genoeg om sportief te zijn! :D En zag ineens het licht: Algemene Ondernemers Zaken natuurlijk! Want ... yeahhhhhhh ... ondernemen is leuk, en dit is ook onwijs leuk! :P Anniewee: het idee: We gaan meedoen aan Beach Soccer! Als je zegt JA top idee, ik meld mij aan! Doe dat dan! Omdat ik eerst de animo bij jullie aan het checken ben, heb ik nog geen sponsors gevonden. Mocht dit laatste niet lukken, houdt er dan rekening mee dat je ongeveer 15 euro wilt betalen om mee te doen. Het team moet uiteindelijk 5 spelers hebben. Maar natuurlijk moet er ook gewisseld worden. Every one is invited: leden, moderators, admin, expert members. Als je nu denkt ... pjoehhhh vermoeiend op blote voeten in het zand schoppen tegen een bal. Kom dan als toeschouwer - dat is gratis !. Sponsor? Als je denkt ik zal die club even helpen, wordt dan eenmalig informal investor van de Higher Level Soccer Club! Omdat ik als echte Joej (Schollenkop for incrowed Scheveningers) dit coördineer, kies ik voor de locatie ... juistem: SCHEVINGEN here we come! Reserveer alvast: 20 - 21 juli 27 juli Ik heb ons nog niet aangemeld, dus weet nog niet welke datum het precies wordt. Algemene informatie over het strand gebeuren: http://www.beachsoccer.nl Speler, sponsor, toeschouwer?!? Ik wacht op jullie reactie !!! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 22 mei 200223 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Auteur GREAT ! Waar en wanneer in Leiden? Gforce wil ook al een hele tijd een borrel drinken, die neem ik direct mee! Bydewee ... kan ik een lesje kitesurfen van je krijgen? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 22 mei 200223 j zrski 4.5k berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie [move]:redbull: Kitesurfen!? :redbull:[/move] Daar doe ik aan mee! HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten
Geplaatst: 24 mei 200223 j Ronald Kleverlaan 2.3k berichten 8 Trofeeën 6 Reputatie Lesje Kite-surfen? Ik ben ook net een beginner :(! Ik denk dat we nog het meeste van Zrski kunnen leren met zijn vlieger ervaringen. ;) Maar als je zin hebt om het strand in Scheveningen onveilig te maken (en daarna op een terras uit te puffen), dan wil ik er zeker bij zijn ;D Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.
Geplaatst: 24 mei 200223 j Ronald Kleverlaan 2.3k berichten 8 Trofeeën 6 Reputatie Met Frits toegevoegd als laatste speler is ons HLBS team compleet! We kunnen altijd nog een paar reserves gebruiken, dus meldt je aan als je zin hebt in een gezellig dagje met het HL-forum op de beach van Scheveningen ;D ;D Nu alleen nog een datum prikken en ons inschrijven. Kermie, kun jij dat op je nemen, jij hebt waarschijnlijk alle contactpersonen en dit kan mooi je eerst taak als verzorgster/manager/coach/cheer-leader/waterdrager (ben ik nog wat vergeten?) zijn 8) Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.
Geplaatst: 27 mei 200223 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Auteur Met Frits Spits in zwembroek hebben we nu een compleet team. Organisatie? Alridy ... ik voel me aangesproken en heb rapido de organisatie WEER een e-mail verzoek gedaan. We ontvangen deze keer wel (I hope) informatie over de volgende opties: *) meedoen als fanatiek recreanten team tijdens de voorrondes *) aanmelding als bedrijfsevenement (hapjes, drankjes en een beetje tegen de bal aantrappen - gezien ons recreanten gehalte) *) aanmelding voor de Kidsday (dit laatste meer gezien mijn functie en het feit dat zrski waarschijnlijk zal proberen de bal aan een vlieger te binden). I'll keep you up dated, zodra de organisatie van http://www.beachsoccer.nl verteld wat de mogelijkheden zijn. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Mikky Vrolijk
In Memoriam
Wowww i.p.v. virtual heb ik alive kennis gemaakt met Kleverlaan.
Goede gozer, met goede ideeën.
We gaan meedoen aan Beach Soccer!
Dacht eerst ... waar zal ik het plaatsen ::)
Tis niet Off Topic, want daar ga je heen als je je verveelt! ;D
En in Algemeen, is zo algemeen en net niet actief genoeg om sportief te zijn! :D
En zag ineens het licht: Algemene Ondernemers Zaken natuurlijk! Want ... yeahhhhhhh ... ondernemen is leuk, en dit is ook onwijs leuk! :P
Anniewee: het idee:
We gaan meedoen aan Beach Soccer!
Als je zegt JA top idee, ik meld mij aan!
Doe dat dan!
Omdat ik eerst de animo bij jullie aan het checken ben, heb ik nog geen sponsors gevonden.
Mocht dit laatste niet lukken, houdt er dan rekening mee dat je ongeveer 15 euro wilt betalen om mee te doen.
Het team moet uiteindelijk 5 spelers hebben. Maar natuurlijk moet er ook gewisseld worden.
Every one is invited: leden, moderators, admin, expert members.
Als je nu denkt ... pjoehhhh vermoeiend op blote voeten in het zand schoppen tegen een bal.
Kom dan als toeschouwer - dat is gratis !.
Sponsor?
Als je denkt ik zal die club even helpen, wordt dan eenmalig informal investor van de Higher Level Soccer Club!
Omdat ik als echte Joej (Schollenkop for incrowed Scheveningers) dit coördineer, kies ik voor de locatie ... juistem:
SCHEVINGEN here we come!
Reserveer alvast:
20 - 21 juli
27 juli
Ik heb ons nog niet aangemeld, dus weet nog niet welke datum het precies wordt.
Algemene informatie over het strand gebeuren: http://www.beachsoccer.nl
Speler, sponsor, toeschouwer?!?
Ik wacht op jullie reactie !!!
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !