Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
G.Bos
G.Bos
Beste Forumleden..
Ik zit met een dilemma... het bereiken van een moeilijk bereikbare doelgroep..
Met ons nieuwe beveiligingsysteem Entr-ID, ben ik al even bezig om presentaties te houden bij discotheken, uitgaans centra, evenement organisaties, etc.
met deze presentatie wil ik het een en ander uitleggen, en met de feedback van de ondernemers, het systeem oprimaliseren naar de wensen en eisen van de doelgroep... en daarna uitrollen natuurlijk..
Nu gaat dit voorspoedig.. enkele grote organisaties en politiek Den Haag zijn enthousiast... maar waar de grootste moeilijkheid zit, is bij de middelgrote en kleine horeca / uitgaansondernemer..
Deze mensen zijn vaak met een kleine groep bezig om de tent te runnen, en hebben bijna geen tijd voor vervelende telefoontjes.. de hoorn wordt er dan ook snel opgegooid... niks te verwijten aan mijn verhaaltje, want dat zit goed in elkaar.. maar die ondernemers hebben gewoon geen tijd en personeel om al die telefoontjes en afspraken aan te nemen..
nu is mijn vraag.... wat is de beste aanpak om toch een effectef contact met ze te krijgen??
alvast bedankt
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag