• 0

Hoe het beste te bereiken...

Beste Forumleden..

 

Ik zit met een dilemma... het bereiken van een moeilijk bereikbare doelgroep..

 

Met ons nieuwe beveiligingsysteem Entr-ID, ben ik al even bezig om presentaties te houden bij discotheken, uitgaans centra, evenement organisaties, etc.

 

met deze presentatie wil ik het een en ander uitleggen, en met de feedback van de ondernemers, het systeem oprimaliseren naar de wensen en eisen van de doelgroep... en daarna uitrollen natuurlijk..

 

Nu gaat dit voorspoedig.. enkele grote organisaties en politiek Den Haag zijn enthousiast... maar waar de grootste moeilijkheid zit, is bij de middelgrote en kleine horeca / uitgaansondernemer..

 

Deze mensen zijn vaak met een kleine groep bezig om de tent te runnen, en hebben bijna geen tijd voor vervelende telefoontjes.. de hoorn wordt er dan ook snel opgegooid... niks te verwijten aan mijn verhaaltje, want dat zit goed in elkaar.. maar die ondernemers hebben gewoon geen tijd en personeel om al die telefoontjes en afspraken aan te nemen..

 

nu is mijn vraag.... wat is de beste aanpak om toch een effectef contact met ze te krijgen??

 

alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0
niks te verwijten aan mijn verhaaltje, want dat zit goed in elkaar

 

Dat weet je nooit zeker. Dat verhaaltje kan misschien werken bij grote horeca-ondernemingen die wellicht financiële proffesionals in huis hebben. Maar datzelfde verhaaltje zegt een doorsnee barman/horeca eigenaar niets. Misschien moet je je verhaal aanpassen op de doelgroep.

 

Als jouw product werkelijk zo goed is en als de ondernemer er echt een toegevoegde waarde in ziet, zal het uiteindelijk echt wel tot een afspraak komen. Mijn advies is om voorral niet op te geven. Blijf de persoon in kwestie aanschrijven, mailen en bellen. Omdat een kleine horeca ondernemer andere (dagelijkse zaken) aan zijn hoofd heeft, 0schieten er dit soort zaken inderdaad nog wel eens bij in. Er bovenop blijven zitten is de uitkomst.

 

Echter is het voor jou interessant om je eerst te concentreren op grote horeca gelegenheden. Minder rompslomp eromheen en een grotere order.

Link naar reactie
  • 0

ja dat is een goede oplossing, maar helas zijn deze ondernemers niet vaak te vinden op evenementen, en zijn ze maar weinig lid van belangenverenigeingen etc. dat doen alleen de grote jongens..

 

En de grotere nachthoreca ondernemers zijn ook goed bereikbaar middels telefonische acquisitie..

 

lastig :P

Link naar reactie
  • 0

ja dat is een goede oplossing, maar helas zijn deze ondernemers niet vaak te vinden op evenementen, en zijn ze maar weinig lid van belangenverenigeingen etc. dat doen alleen de grote jongens..

 

En de grotere nachthoreca ondernemers zijn ook goed bereikbaar middels telefonische acquisitie..

 

lastig :P

Ik bedoel op een evenement wat ze zelf organiseren.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 1

bedoel op een evenement wat ze zelf organiseren.

 

 

owww dat bedoel je.. ja bijvoorbeeld.. als ze het dan ook niet te druk hebbben.. maar goed.. mischien is dat ook wel de manier om ze toch te pakken te krijgen..

Link naar reactie
  • 0

bedoel op een evenement wat ze zelf organiseren.

 

 

owww dat bedoel je.. ja bijvoorbeeld.. als ze het dan ook niet te druk hebbben.. maar goed.. mischien is dat ook wel de manier om ze toch te pakken te krijgen..

Ik kan me voorstellen dat ze het zien als een besparing. Hoeven ze een keer een portiertje minder in te zetten en geen tickets te laten drukken (doe jij gratis 1e keer).

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 161 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.