Nils de Witte Geplaatst: 3 februari 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 3 februari 2003 Johan Cruijff is de beste management guru aller tijden. Zijn speuken gaan altijd op. Ik ken er drie die ik dagelijks gebruik. Kent iemand er nog meer? - Ieder nadeel hep zun voordeel (of andersom) - Om te scoren moet je schieten - Voetbal is niet moeilijk. Je moet een paar simpele dingen heeeel goed kunnen. Vooral die laatste is goed toepasbaar om omdernemerschap. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
AOS Geplaatst: 3 februari 2003 AOS 672 6 Geplaatst: 3 februari 2003 Ik kan ze niet letterlijk herhalen. "Om te winnen moet je één doelpunt meer maken dan de tegenstander." Iets over de opstelling meende ik: "Je hebt elf spelers: één in het doel en dan hou je er tien over. " 'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 3 februari 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 3 februari 2003 heren toch, wel de nobele johan eren en niet zijn Naam kunnen spellen ;) Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 3 februari 2003 Ja sorry, ik ben gediplomeerd dislecticus. Hoe moet het dan? Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Alef Arendsen Geplaatst: 3 februari 2003 Alef Arendsen 1,2k 45 Geplaatst: 3 februari 2003 Euhh, Cruijff (of was het nou met een y :) )??? Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 4 februari 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 4 februari 2003 cruijff is het ja ;D Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 4 februari 2003 Auteur Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 4 februari 2003 Modified! En mijn excuses aan Johan Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen