Allereerst wil ik iedereen bedanken die hier zijn medemens helpt door kennis en ervaring mee te delen.
Ik zelf ga een website beginnen waar bedrijven zich tegen betaling in de bedrijvengids kunenn aanmelden plus een page met vraag en aanbod waar particulieren en bedrijven op kunen adverteren. Evter heb ik hierbij enkele vragen:
1. Weet iemand hoe een site als marktplaatst dit heeft geregeld?
2. Welek betaalsysteeem provider zijn het beste in mijn geval ( Visa, Ideal, Ogone en mulitipay) ?
3. Wat kost het om zo een systeem content te intergereren met je website?
4. Is het technisch ook mogelijk dat de advertentie automatisch word verwijderd als de betaalperiode verlopen is. bv: iemand plaatst een advertentie op me site op 1 juli en betaald via automatisch systeem 5 euro voor een period evan een maand. EN dat de advertentie op 1 aug. automatisch word verwijderd.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Indiana Jonas
Indiana Jonas
Beste adviseurs.
Allereerst wil ik iedereen bedanken die hier zijn medemens helpt door kennis en ervaring mee te delen.
Ik zelf ga een website beginnen waar bedrijven zich tegen betaling in de bedrijvengids kunenn aanmelden plus een page met vraag en aanbod waar particulieren en bedrijven op kunen adverteren. Evter heb ik hierbij enkele vragen:
1. Weet iemand hoe een site als marktplaatst dit heeft geregeld?
2. Welek betaalsysteeem provider zijn het beste in mijn geval ( Visa, Ideal, Ogone en mulitipay) ?
3. Wat kost het om zo een systeem content te intergereren met je website?
4. Is het technisch ook mogelijk dat de advertentie automatisch word verwijderd als de betaalperiode verlopen is. bv: iemand plaatst een advertentie op me site op 1 juli en betaald via automatisch systeem 5 euro voor een period evan een maand. EN dat de advertentie op 1 aug. automatisch word verwijderd.
Afwachtend op jullie reacties
Mvg,
Jonas
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13023-betaalsystemen-voor-een-advertentie-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag