K. heeft een pace maker en T heeft enorme last van zijn knieen, zij kunnen beiden eigenlijk het normale werk niet meer aan.
Ik wil ze echter geen van beiden kwijt, dus we hebben geinvesteerd in nieuwe electrische pompwagens zodat ze niet meer zo zwaar belast worden ( 3400.00 ex btw per stuk) nu heb ik via via gehoord dat je daar als werkgeverd subsidie / tegemotkoing voor kan krijgen.
Ik ben al een beetje aan het googelen geweest , maar ......
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Astrid-JLN
Astrid-JLN
Ik heb 2 oudere werknemers in dienst
K. heeft een pace maker en T heeft enorme last van zijn knieen, zij kunnen beiden eigenlijk het normale werk niet meer aan.
Ik wil ze echter geen van beiden kwijt, dus we hebben geinvesteerd in nieuwe electrische pompwagens zodat ze niet meer zo zwaar belast worden ( 3400.00 ex btw per stuk) nu heb ik via via gehoord dat je daar als werkgeverd subsidie / tegemotkoing voor kan krijgen.
Ik ben al een beetje aan het googelen geweest , maar ......
Wie weet waar ik dat na kan vragen ??
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13326-subsidie-voor-minder-valide-medewerkers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag