Enige tijd terug heb ik een 30-tal domeinnamen opgekocht met het idee om meer traffic naar mijn site te genereren.
Nu blijkt dat die voor ranking ook contact moet bevatten.
Bij een paar heb ik dat ook gedaan, maar zonder resultaat.
Mijn vraag is hoe je verschillende domeinnamen effectief kunt inzetten om veel traffic naar 1 site te genereren en dus op meerdere topics goed gerankt wordt. Maar het allerbelangrijkste is dat de domeinnamen hun geld opbrengen, want ze liggen nu een beetje ongebruikt op de plank. Inzetten of opzeggen? Laat het maar horen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Coaching Today Ltd.
Coaching Today Ltd.
Beste lezer,
Enige tijd terug heb ik een 30-tal domeinnamen opgekocht met het idee om meer traffic naar mijn site te genereren.
Nu blijkt dat die voor ranking ook contact moet bevatten.
Bij een paar heb ik dat ook gedaan, maar zonder resultaat.
Mijn vraag is hoe je verschillende domeinnamen effectief kunt inzetten om veel traffic naar 1 site te genereren en dus op meerdere topics goed gerankt wordt. Maar het allerbelangrijkste is dat de domeinnamen hun geld opbrengen, want ze liggen nu een beetje ongebruikt op de plank. Inzetten of opzeggen? Laat het maar horen.
Groeten, Werner
[overbodige poll verwijderd - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13355-domeinnamen-inzetten-voor-reclame/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag