tkriek Geplaatst: 11 oktober 2007 tkriek 31 1 Geplaatst: 11 oktober 2007 Hey allemaal, Ik wist niet waar ik dit onder moest plaatsen, zelfmanagement of marketing...... Als je wilt bloggen op sproutstart, waar kun je je dan aanmelden ? en wat zijn de eisen hieraan ? Dank voor jullie reactie. Link naar reactie
0 Miran. Geplaatst: 11 oktober 2007 Miran. 85 5 Geplaatst: 11 oktober 2007 Vijf maanden terug zocht Sprout een aantal bloggers. Aanmeldingen moesten wel vóór tot 31 mei 2007 binnen zijn. bron: http://www.sprout.nl/artikel.jsp?id=812746 . Als je een email stuurt naar Rutger.betlem@sprout.nl, zal hij je meer hierover vertellen.. Succes is geen toeval, succes is gepland. Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 11 oktober 2007 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 11 oktober 2007 Je kan je altijd melden bij Rutger. Er vallen wel eens bloggers af, of je wordt genotreerd vol de volgende Batch. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
tkriek
tkriek
Hey allemaal,
Ik wist niet waar ik dit onder moest plaatsen, zelfmanagement of marketing......
Als je wilt bloggen op sproutstart, waar kun je je dan aanmelden ? en wat zijn de eisen hieraan ?
Dank voor jullie reactie.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag