Ik had dit weekeinde een discussie met iemand over subsidie-advies -bureaus! De bureaus die voor bedrijven het aanvragen van subsidies op zich nemen. Deze bureaus rekenen een percentage van de verkregen subsidie, is het niet? Ik vraag me af in hoevere je dan geld kaapt van de overheid dat bedoeld is voor ter ondersteuning van projecten. Hoe kun je nu een integer bedrijf zijn als je als directeur rijk wordt van geld dat de staat voor andere doeleinden ter beschikking stelt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Kanban
Gast Kanban
Ik had dit weekeinde een discussie met iemand over subsidie-advies -bureaus! De bureaus die voor bedrijven het aanvragen van subsidies op zich nemen. Deze bureaus rekenen een percentage van de verkregen subsidie, is het niet? Ik vraag me af in hoevere je dan geld kaapt van de overheid dat bedoeld is voor ter ondersteuning van projecten. Hoe kun je nu een integer bedrijf zijn als je als directeur rijk wordt van geld dat de staat voor andere doeleinden ter beschikking stelt.
Hoe zit dat nu eigenlijk? ???
Evert
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1388-integriteit-subsidie-intermediair/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag