Ik werk al enkele jaren bij mijn huidige werkgever.
Het plan is om in de komende jaren het bedrijf (met een waarde van ongeveer 4.000.000 euro) over te nemen. Het is nu een kwestie van rustig beginnen met het in bezit krijgen van de aandelen.
Nu heb ik zelf geen kapitaal. Zijn er bekende constructies om toch de aandelen in bezit te krijgen? We willen een plan trekken om bijvoorbeeld in 15 jaar iets van 50% van de aandelen over te dragen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ik@Work
Ik@Work
Hallo.
Ik werk al enkele jaren bij mijn huidige werkgever.
Het plan is om in de komende jaren het bedrijf (met een waarde van ongeveer 4.000.000 euro) over te nemen. Het is nu een kwestie van rustig beginnen met het in bezit krijgen van de aandelen.
Nu heb ik zelf geen kapitaal. Zijn er bekende constructies om toch de aandelen in bezit te krijgen? We willen een plan trekken om bijvoorbeeld in 15 jaar iets van 50% van de aandelen over te dragen.
Ik verneem graag of er bekende constructies zijn.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13925-inkopen-in-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag