Ga naar inhoud

Samenwerken met ander bedrijf

Geplaatst:

Ruben

Beste forumbezoeker,

op dit moment ben ik een bedrijf aan het oprichten. Business is de verkoop van energiebesparende producten. Nu wil ik een samenwerking aangaan met een ander bedrijf die zich ook richt op dezelfde doelgroep, namelijk mensen die geïnteresseerd zijn in energiebesparing. Het bedrijf geeft advisering en deelt energielabel uit.

Zelf heb ik al enkele mogelijke samenwerkingsvormen voor mezelf globaal opgesteld, maar ben benieuwd of jullie nog punten hebben waar ik aan kan denken. Zelf heb ik de volgende punten:

- Flyers verspreiden: twee-kleurige folder op ene kant het ene bedrijf, op de andere kant het andere bedrijf

- Beursdeelname: samen deelnemen op een beurs om zo kosten te delen

- Elkaar aanbevelen bij klanten en werken met eventuele commissie (in hoeverre dat mogelijk is voor een objectieve adviseur)

Graag reacties om nog meer interessante samenwerkingsvormen voor te leggen.

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Die onafhankelijkheid lijkt me inderdaad een lastig punt. Hoe staat je partner bedrijf daar tegenover?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

Ruben

• Auteur

Donderdag het eerste gesprek.

In mijn eerste telefoongesprek gaven ze al aan dat ze samenwerken wel zien zitten. Alleen wil ik met verschillende ideeën komen.

Misschien hebben mensen op dit forum ervaring met iets vergelijkbaars.

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Geplaatst:

msteer

Ik heb met een concullega een soort van samenwerking omdat we een gezamelijke website hebben opgericht met algemene informatie over ons werkgebied. Wij houden hem beiden bij en staan er ook allebei met een link naar onze eigen website op. Misschien is zoiets ook een idee voor jullie?

• 1 month later...
Geplaatst:

fspromotion

Waarom kijk je niet naar de mogelijkheden voor een sort 'joint-venture'

Samen de lasten en de winsten, werk verdeling doornemen.

Klinkt waarschijnlijk moeilijker dan het is. ZIj hebben hun sterke kanten en jij die van jou. Samen staan jullie veel sterker.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.