Allereerst wil ik mijn complimenten geven voor deze site. Het is overzichtelijk ingedeeld.
Mijn verhaal:
Ik ben onlangs een eenmanszaak gestart.
Door de trage procedure van de bank was ik genoodzaakt mijn zakelijke kosten (benzine, parkeren, etc) via mijn privé te laten verlopen. Uiteindelijk heb ik de zakelijke rekening en deze in mijn boekhouding opgenomen.
Nu naar de kern van mijn vraag/probleem:
Hoe zorg ik boekhoud technisch voor dat mijn zakelijke kosten op de prive bankrekening toch in mijn bedrijfsboekhouding wordt verantwoord als kosten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dragonball
dragonball
Beste collega's,
Allereerst wil ik mijn complimenten geven voor deze site. Het is overzichtelijk ingedeeld.
Mijn verhaal:
Ik ben onlangs een eenmanszaak gestart.
Door de trage procedure van de bank was ik genoodzaakt mijn zakelijke kosten (benzine, parkeren, etc) via mijn privé te laten verlopen. Uiteindelijk heb ik de zakelijke rekening en deze in mijn boekhouding opgenomen.
Nu naar de kern van mijn vraag/probleem:
Hoe zorg ik boekhoud technisch voor dat mijn zakelijke kosten op de prive bankrekening toch in mijn bedrijfsboekhouding wordt verantwoord als kosten?
Wordt het...
4...benzinekosten
aan ....? ? ? ?
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14479-boeking-zakelijke-kosten-op-prive-rekening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag