• 0

Klantenwerving bij kappers

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 2

De website van de uitgever vind je hier. Waarschijnlijk heeft de ANKO een deal met deze uitgever, die op zijn beurt het blad financiert met advertenties. Over de mogelijkheden kun je contact opnemen met die uitgever. Alternatief is deelname aan de kappersbeurs Hairstyle Benelux. Heb je daar geen geld voor, dan kun je altijd nog adressen verzamelen via de Gouden Gids en zelf mailings gaan versturen.

 

Overigens is er nu ook een narrowcasting-netwerk dat schermen bij kappers plaatst. Daar kun je ook adverteren.

 

Waarom test je je idee niet uit bij een paar kappers in je buurt, voordat je een grote landelijke actie begint?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Alternatief is deelname aan de kappersbeurs Hairstyle Benelux.

 

Dat is inderdaad een goed idee.

 

Waarom test je je idee niet uit bij een paar kappers in je buurt, voordat je een grote landelijke actie begint?

 

Contacten met kappers uit mijn buurt zijn al gelegd en met succes, er zijn al tientallen klanten doorgeleid. Vandaar dat ik het ook landelijk wil aanpakken.

 

Waar ik nieuwsgierig naar ben is of de ondernemers hier voordelige manieren kennen om te ruilen in zaken als advertenties, kortingen of nieuwsbrieven, waar andere ondernemers graag op in gaan.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.